За да избегнете така нежелания целулит, достатъчно е просто да изключите някои храни от диетата!

Всички жени искат да имат перфектна фигура. Една от проблемните области за мнозина са дупето и бедрата – в края на краищата, най-често именно там се виждат излишни килограми и прояви на целулит.

Но не всичко е толкова страшно. За да го избегнете, достатъчно е просто да изключите от диетата някои храни, които допринасят за образуването на целулит.

Прочетете статията, за да разберете кои са храните, които ще ви спасят от него и как да се храните, така че да той да не се прояви изобщо!

Кофеин

Често нашите сутрини започват с кафе.  Това е напитката, която ни освежава и ни държи бодри през целия ден.  Проблемът е, че ако пиете повече от една чаша кафе на ден, кръвообращението намалява. Кофеинът влияе на кръвообращението и метаболизма по благоприятен начин само в малки дози и ако решите да се борите с целулита, тогава това е случаят, когато трябва напълно да се откажете от кафето и да го замените с натурален билков чай.

Захар

Достатъчно е да ядете 80 г захар, за да може броят на свободните радикали в женското тяло да се увеличи почти един и половина пъти. Поради това стените на артериите и кръвоносните съдове губят своята еластичност, кръвообращението намалява и образуването на целулит започва. В допълнение, захарта засилва жаждата, а именно изобилието от течности влияе върху появата му.

Алкохол

Ако не искате да станете „щастлив собственик“ на целулита, не забравяйте следното: само една чаша алкохол е достатъчна, за да увеличите количеството на мазнините в кръвта и да забавите кръвообращението. Алкохолните напитки също повишават нивата на естроген в организма и пречат на стомаха да абсорбира витамини. Ето защо, ако решите да се отървете от целулита, не злоупотребявайте с бира, вино, уиски и други алкохолни напитки.

Продукти от пшеница и пшенично брашно

Лектинът е елемент от естествен произход, който е много токсичен за организма. Той се намира в пшеницата и може да причини хранителни алергии. Ако искате да избегнете появата на целулит, опитайте се да избягвате продукти на базата на пшенично брашно. Не забравяйте, че сега тя се добавя към много продукти – например сосове, колбаси, кубчета бульони. Хубаво е да четете от какво се състоят дадени храни, които консумирате, за да избегнете появата на нежелани форми.

Рафинирани въглехидрати

Зърнени храни, хляб, тестени изделия – всичко това са източници на въглехидрати, които повишават нивото на захар и глюкоза в организма. Също така тези храни могат да намалят чувствителността към инсулин, което води до натрупване на мазнини. Ето защо е необходимо да се намали броят на такива ястия в диетата ви, ако се стремите да останете стройни и фини.

10 храни, които насърчават целулита:

За да избегнете появата на целулит или да намалите проявите му, трябва да изключите от диетата си следните продукти:

  1. шоколад
  2. шунка
  3. майонеза
  4. наденица
  5. сол
  6. сладкарски изделия
  7. тлъсто месо
  8. банани
  9. Бира
  10. хлебни изделия

Тук ще ви запознаем с 13 продукта, които могат да победят целулита завинаги:

  1. бадеми (трябва да се консумират два пъти седмично)
  2. варени яйца (пържени трябва да бъдат изключени от диетата)
  3. пресен магданоз
  4. грейпфрути и други цитрусови плодове
  5. ананас (яжте не повече от 3 пъти седмично по 150 г)
  6. моркови (под всякаква форма и количество)
  7. нискомаслени млечни продукти
  8. риба – хек, пикша, треска
  9. мюсли без захар (30 г два пъти седмично)
  10. зелен боб
  11. зеле – брюкселско зеле, бяло зеле, броколи, карфиол
  12. черен пипер (не повече от 300 г седмично)
  13. пречистена питейна вода

Ако спазвате стриктно тази диета и наблегнете на продуктите, които трябва да намерят повече място в ежедневието Ви можете трайно да се отървете от целулита!